Je určen těm, kterým nestačí u jejich kombíku Audi RS6 s pohonem všech kol sériový výkon motoru - 450 koní... Pokud jste ochotni zaplatit nemalou částku, jejich 4,2litrový, dvojicí turbodmychadel přeplňovaný, osmiválec pak poměrně jednoduchou změnou vyladí k výkonu 500 koní a zvedne i točivý moment na slušných 630 Nm. Stovku pak Abt RS6 umí za 4,6s a jeho maximální rychlost po odstranění posilovače dosahuje 280 km/h. Abt se tentokrát nezaměřil na úpravy karoserie, vše nechal s výjimkou několika málo detailů v sériové podobě. Pouze dvacetipalcová kola s pneumatikami 255/30 R20 vůz odlišují od ostatních a ukazují, stejně jako dvě dvojité koncovky výfuku, jaký potenciál tento vůz nabízí. S takovým výkonem by ale měli již v sérii nepříliš silné brzdy hodně práce, Abt proto zaměnil kotouče a brzdiče za větší, které si pak jednoduše poradí i s takovým výkonem motoru...