Vedle tří- a pětidvěřového hatchbacku nebo kabrioletu coupé-cabrio, případně i Scénicu druhé generace, si tak bude moci zákazník nově objednat i verzi sedan nebo kombi. Model kombi bude montován ve španělské Palencii vedle stávajících hatchbacků, verze sedan pak v turecké Burse. větší obrázek Přesto, že oba vozy mají poněkud jiné poslání, zhruba 80 procent jejich dílů je naprosto shodných s ostatními verzemi řady Mégane. Stejně tak budou oba vozy nabízeny v jednom ze čtyř provedení interiéru - Authentique, Expression, Dynamique or Privilège a třemi úrovněmi výbavy - Pack, Comfort a Luxe. Díky prodlouženému rozvoru, který získal dalších 61 mm k dobru, budou obě nové verze nabízet nejen více místa v zavazadlovém prostoru, ale i na zadních sedadlech, prostor v úrovni kolen vyrostl na 230 mm, což je podle Renaultu nejvyšší hodnota v daném segmentu. Větší zadní dveře u obou verzí pak zase usnadňí nastupování na zadní sedačky. Velikost kufru u verze kombi oproti předchůdci povyrostla o 35 litrů na výsledných 520l, verze sedan nabídne navíc 10 l objemu. Zaměření vozu bude ale odpovídat i nastavení podvozku, který bude oproti verzi hatchback laděn více komfortně. Ve výbavě vozu nebude chybět ABS, brzdový asistent, elektronická kontrola tlaku v pneumatikách nebo nová generace ESP včetně posilovače řízení s variabilním účinkem. O pohon vozu se postará jeden z motorů nabízených již u hatchbacku. Nebudou tak chybět benzínové čtyřválcové šestnáctiventily s objemy 1,4 l (100k/73 kW), 1,6 l (117 k/86 kW) nebo 2,0l (139k/102 kW), které pak budou doplňovat dva turbodiesely s přímým vstřikováním paliva common-rail s objemem 1,5l (82 k/60 kW) nebo 1,9l (102k/74kW).
Nový Mégane i jako sedan a kombi

(autor: )
Zpět
na
Renault rozšířil svou modelovou řadu Mégane o další dvě karosářské, tentokrát však více praktické verze.