Má pod kapotou elektromotor o výkonu 64 koní. Ten mu dovolí dosáhnout maximální rychlosti 130 km/h.
Dojezd Trabantu nT (nT znamená new Trabi) je přes 160 km, k čemuž mu pomáhají chytré akumulátory a solární panely na střeše. Dobíjení ze zásuvky 220 V trvá přibližně 8 hodin, což je standardní doba i pro jemu podobné vozy na elektřinu. Auto pak na jedno nabití ujede až 160 kilometrů.
Pokud získají konstruktéři dostatek prostředků, chtějí elektrický Trabant dostat na silnice už v roce 2012. Má se jednat o relativně jednoduchý a tudíž levný a dostupný elektromobil. Ale předpokládanou cenu nikdo z představitelů firmy neoznámil.
Legendární trabanty se vyráběly v saské továrně VEB Sachsenring Automobilwerke ve Zwickau od listopadu 1957 do jara 1991. Vyrobilo se jich víc než tři miliony. Navzdory minimálnímu vnitřnímu prostoru a slabému motoru si trabant během let získal mnoho příznivců. Původní vozy dnes patří i mezi sběratelsky cenný artikl.
