Nový model nabídne hlavně dostatek prostoru – základní objem kufru je 633 litrů, ale po sklopení sedaček to je až 1865 litrů. Sedačky se dají navíc sklopit až do rovné podlahy, tudíž nic nebrání pohodlnému umístění objemnějšího nákladu.

Fotogalerie
12 fotografií


Páté dveře jdou zavřít pomocí tlačítka. Pokud zůstaneme u kufru, pak jistě zaujmou háčky pro převážení tašek nebo úchyty v kolejničkách pro „přepažení“ prostoru.

Vyrábět se bude v Kvasinách a výroba by měla začít co nevidět. První auta by mohla jezdit do konce roku. Cena zatím nebyla zveřejněna, ale předpokládá se kolem 600 000 Kč.

Nový Superb Combi v číslech:
* dlouhý 4838 mm
* široký 1817 mm
* vysoký 1481 mm
* zavazadlový prostor 633 litrů a při sklopených zadních sedadlech 1865 litrů
* nákladová hrana s výškou pouhých 600 mm

Pod kapotou může mít Superb Combi tři zážehové a dva vznětové motory.
Vznětové motory
2,0 TDI PD DPF (140 k)
2,0 TDI CR DPF (170 k)
Zážehové motory
1,4 TSi (125 k)
1,8 TSI o výkonu 118 kW (160 k)
3,6 FSI V6 (260 k) - výhradně s automatem a pohonem všech čtyř kol
Pohon 4x4
Pro verze 1,8 TSI a 2,0 TDI CR DPF je na přání.

Porovnání objemu kufru
Model * základní objem/se sklopenými zadními sedadly (v litrech)
Škoda Superb Combi * 633/1865
Octavia combi * 580/1620
Citroën C5 Tourer * 505/1462
Peugeot 407 SW * 489/1654
Opel Insignia ST 540/1530
Renault Laguna Grandtour * 508/1593
VW Passat Variant * 513/1641
Ford Mondeo Combi * 554/1745

„Krátký“ superb si zatím koupilo přes čtyřicet tisíc lidí, automobilka počítá, že verzi kombi by si mohlo koupit 30 tisíc zákazníků ročně.


Bez rezervy!
Škodovka vyrábí modely roku 2010 už od června bez rezervy – místo ní v autě najdete sadu na opravu poškozené pneumatiky. Od dnešního dne bez ní ale můžete jezdit s jakoukoli značkou auta, přestala být součástí povinné výbavy. Výjimkou jsou staré vozy s motorem vzadu. Předtím, než rezervu z auta vyndáte, měli byste se rozhodně poradit s autorizovaným servisem nebo výrobcem. Někdy je totiž součástí deformační zóny a měla by v autě zůstat. Náhradou musíte mít s sebou sadu na opravdu pneu nebo číslo na asistenční službu. Policisté to budou kontrolovat pouze v případě, že s píchlým kolem způsobíte potíže v dopravě.