Webové stránky Jalopnik.com přinesly seznam deseti modelů, které General Motors zruinovaly.
GENERAL MOTORS EV-1
Elektroauto bylo uvedeno do prodeje v roce 1996, kvůli novému ekologickému zákonu. V roce 1999, kdy byl zákon předělán, EV-1 rychle zmizelo. Podle odborníků nemělo od začátku šanci na úspěch.

CHEVROLET SSR
Tohoto „Super Sport Roadsteru“ bylo v letech 2003 až 2006 vyrobeno jen něco kolem 24 000 kusů. Mělo sloužit jako auto pro zábavu, bylo ale drahé, s velkou spotřebou a nepraktické. Kvůli obrovské sklápěcí střeše byl malý úložný prostor téměř nepoužitelný.

HUMMER H2
Malá spotřeba a silný výkon - na začátku to vypadalo, že obrovský H2 má vše, co potřebuje. Američané ho milovali. Pak se karta rychle obrátila a auto vyšlo z módy. Dnes je Hummer symbolem ignorance a megalomanie amerických tvůrců.

SAAB 9-2X
Malý vůz založený na platformě Subaru Impreza. Potom, co se General Motors stal 100% vlastníkem švédské automobilky SAAB, začal zájem o tyto vozy upadat. Spojení SAAB a Subaru nazývané ´Saabaru´ prostě nefungovalo.

GMC ENVOY XUV
Ani truck, ani SUV - ale co teda? Nevěděl to ani General Motors. Střecha v zadní části se dala otevřít. Praktické, ale také strašně drahé. GM doufali, že prodají 30 tisíc kusů. Během dvou let byl však zájem jen o 10 tisíc. Tak XUV skončilo.

Saturn L-Serie
Střední třída na platformě Opelu, měla jen malou šanci konkurovat podobným vozům ze zahraničí, které měly zajímavější nápady. Saturn L byl prostě propadák – stejně jako celá série této značky.

GM B-BODY
Poměrně úspěšná stavebnice byla složena z pěti aut: Buick Roadmaster (napovrchu), k tomu něco z Oldsmobile, Cadillac a dvakrát Chevrolet. Sice se to dobře prodávalo, ale kompletně to zničilo charakter dceřiných značek.

CADILLAC ESCALADE EXT
Místo malého čistého vozu, jaké začaly přicházet do módy, přišel GM s obrovským truckem... Zaspal dobu!

PONTIAC AVEO G3 WAVE
Vyvinutý korejskou dceřinou společností Daewoo. Pro potřeby amerického trhu příliš malý, navíc s velkou spotřebou. U zákazníků nezabodoval ani nepříliš povedený design.

PONTIAC AZTEC
Nechybí snad v žádném hodnocení nepodařených aut. Absolutní krach! Je to škoda. Aztek bylo první víceúčelové auto na trhu a čekalo, že bude opravdu ´trendy´. Pokud by mělo jiný vzhled, mohlo mít úspěch, tahle zůstalo jen jako promarněná šance. Loni ho Britové v anketě deníku Daily Telegraph zvolili jako nejošklivější auto světa.
