Začneme malým zklamáním. Dlouho očekávaná Fabia Scout totiž nebude mít pohon všech čtyř kol. Jde tedy převážně o výrazný facelift staršího modelu. Ale dost negativ.

Pro nový model Fabia Scout jsou připraveny čtyři motory; benzinové o objemu 1,4 litru s výkonem 63 kW (86 k) a spotřebou 6,5l na 100km a druhý benzinový motor o objemu 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 k) se spotřebou 6,9l na 100km. Tento motor bude k dispozici také se šestistupňovou automatickou převodovkou. V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru, výkonem 59 kW (80 k) a spotřebou 4,6l na 100km a dále špičkový motor o objemu 1,9 litru s výkonem 77 kW (105 k), který 100km urazí za 4,9l. Oba motory lze vybavit filtrem pevných částic.
V interiéru dominuje čalounění určené výhradně pro tuto designovou linii. Vkládané tkané koberce nesou nápis Scout, stejně jako záď vozu. Pedály mají nerezové plochy s protiskluzovými pryžovými prvky pro zvýšené namáhání.
Fabia Scout stojí na kolech z lehké slitiny Arktos, která byla navržena speciálně pro tento model. Na přání se může zákazník namísto šestnáctipalcových kol rozhodnout pro větší sedmnáctipalcové provedení se stejným designem. Mezi rozlišovací znaky modelu Fabia Scout patří také mlhové světlomety s corner designem a tónovaná skla.
Vůz bude v prodeji od konce května letošního roku a posílí tak designovou linii Scout, která se těší velké oblibě zákazníků. Cena zatím známa není, ale v internetových diskuzích se spekuluje o částce blízké 330 tisícům korun.