"Zaznamenali jsme například případ, kdy byl notebook v počtu 80 kusů vyprodán dokonce do tří minut od spuštění slevy. Podobně tomu bylo i v případě 100 kusů jedné z televizí, po které se zaprášilo do 20 minut," uvedl marketingový ředitel CZC.cz Kamil Demuth.

Na Kasa.cz byly necelou hodinu po začátku slevové akce zcela vyprodány některé položky, například dotykový telefon LG, kávovary De Longhi či robotické vysavače Ecovacs.

"Více než dvojnásobný počet objednávek oproti předchozím dnům považujeme za ohromný úspěch, i vzhledem k tomu, že akční Black Friday je v Česku novým fenoménem. V některých chvílích během pátku se naše servery pořádně zadýchaly. Vánoční nákupy můžeme definitivně prohlásit za zahájené," uvedl generální ředitel Mall.cz Marek Liška.

Internetový obchod Alza.cz zařadil do slev na Černý pátek zboží za 51 milionů korun, drtivou většinu prodal. Slevové akce e-shop spustil již v pondělí. "Lákaly hlavně telefony, tablety, příslušenství a doplňky k počítačům a elektronice. Za celý týden trvání akce jsme prodali téměř 24.000 kusů produktů," uvedla mluvčí Šárka Jakoubková.