Distributor v srpnu oznámil, že muzikálové turné je kvůli sporům o licenci zrušeno. Za prodané lístky sliboval lidem navrácení peněz zpět. Jenže lhůta, dokdy měli lidé dostat své peníze, skončila v úterý a diváci se svých financí nedočkali.

„Do sedmého listopadu jsme měli čekat na peníze, ale ty nejsou. Objednávala jsem to pro další tři kamarádky a o všechno jsme přišly,“ uvedla pro TV Nova jedna z majitelek lístků. „Bylo to něco přes čtyři tisíce, protože jsme to měli jako rodinné vstupné,“ svěřil se další.

Pořadatelská společnost se k celé věci vyjádřila po dlouhých třech měsících. „K dnešnímu dni se nám podařilo vrátit více jak 50 % klientům plnou částku vstupného a pracujeme na tom, aby všichni klienti dostali zpět 100 % hodnoty zakoupené vstupenky. Trvá to ale trochu déle, než jsme čekali, proto i my vás žádáme o trpělivost. Situace není jednoduchá, i přesto jsme se rozhodli pro vás udělat maximum. Předpokládáme, že do konce roku postupně pomůžeme vyřešit vrácení peněz všem klientům,“ oznámil v prohlášení pořadatel muzikálu.

Podle něj je za celou újmu zodpovědná polská produkční společnost, která si u pořadatele tento muzikál objednala. Jakmile se jim podaří vrátit peníze klientům, bude se s polskou firmou soudit.

Fotogalerie
6 fotografií