Jaká zajímavá čísla – a nyní nemyslíme pěvecká – X Factor přinesl?
8 500 000 korun
stojí autobus, kterým soutěžící jezdili na svá vystoupení a zkoušky do haly.
1 500 000 diváků
usedalo průměrně každý finálový nedělní večer před televizi a pustilo si X Factor.
385 000 korun
by zaplatil Ruml se Zonygou za dvoulůžkáč, kdyby se chtěli ubytovat v tomtéž hotelu na celou dobu X Factoru.
6913 soutěžících
se přihlásilo do X Factoru a všichni toužili stát se vítězem a vyhrát milion korun.
1200 kilometrů
najezdili soutěžící v jejich autobusu. Pendlovali mimo jiné z hotelu do haly na zkoušky či na vystoupení. Autobus při tom »sežral« kolem 360 litrů nafty za cenu více než 12 tisíc korun.
1100 rohlíků
a croissantů snědli soutěžící ke snídani od počátku soutěže.
1053 přihlášených lidí
pocházelo z Prahy. Z Ostravy to bylo 323 zájemců a z Brna 308.
160 litrů čaje a kávy
vypili soutěžící po dobu jedenácti týdnů jen ke snídani. Tedy přibližně jednu vanu.
150 světel svítilo
při show na soutěžící. Mají výkon 400 kW, tedy jako čtyři tisíce stowattových žárovek.
77 dní
strávili finalisté Ondřej Ruml a Jiří Zonyga na hotelových pokojích.
48 hodin
pilovali Ruml i Zonyga hlas na hodinách zpěvu. Za to by každý zaplatil aspoň 15 tisíc korun.
40 metrů
bylo podium dlouhé, tedy jako necelá půlka fotbalového hřiště. Jednalo se o nejrozsáhlejší plac, který jsme kdy v Česku viděli.
1100 rohlíků a 160 litrů kávy a čaje

Fotografie
(autor: internal)
Zpět
na
A je konec. Po jedenácti týdnech i poslední dva finalisté dozpívali a zhaslo všech 150 světel ozařujících pódium. Každý nedělní večer se na něj dívalo zhruba 1,5 milionu televizních diváků.