S rodinou si vybrala pětihvězdičkový hotel Mylome Luxury Resort v turecké Alanyi, který měl být vhodný i pro děti. Jenže opak byl pravdou. „V hotelu se denně konaly hlučné produkce, diskotéky a vystoupení až do pozdních nočních hodin – často i po 23. hodině. Naše malá dcera opakovaně nemohla usnout, v noci se budila s pláčem,“ svěřila Aha! zdrcená Bittnerová.
Vyjádření cestovky
Zástupce cestovní kanceláře Fischer na dotaz Aha! ohledně nepříjemné situace Bittnerové odpověděl následovně: „Velice nás mrzí, že si naše klientka neužila dovolenou podle svých představ. Vybrali si velký hotelový resort, který disponuje zázemím pro děti, jako jsou tobogány a hřiště, a ve kterém je zároveň řada aktivit a zábavy pro návštěvníky i ve večerních hodinách,“ uvedl tiskový mluvčí Jan Bezděk. „Klientku jsme po její stížnosti přestěhovali do jiného pokoje stejného typu, následně jsme jí nabídli ještě další dva jiné pokoje, které ale nakonec odmítla, protože nedisponovaly sdíleným bazénem. Žádné další reklamace na kvality služeb hotelu jsme v této sezoně ale neobdrželi.“
Bittnerová nesouhlasí
Podle herečky se ale věci odehrály trochu jinak. „Po opakovaných urgencích nám byl opakovaně slibován jiný apartmán se sdíleným bazénem, který jsme si původně zaplatili. Slíben byl pokoj ve vyšším a klidnějším patře,“ uvedla s tím, že místo toho jí byl dočasně nabídnut malý pokoj bez bazénu a bez odpovídající úrovně. „Krátce nato byla i tato nabídka stažena, protože by nám podle hotelu vznikl nárok na finanční kompenzaci. Slíbený klidnější pokoj jsme nikdy neobdrželi,“ dodala.
Herečka Miluše Bittnerová: Nejsem blbá blondýna! Studuju na akademii! Petr Macek
Pak komunikace ze strany cestovky úplně utichla. „Neodpovídá na naše maily, neposkytla nám vysvětlení ani návrh řešení. Místo lidské komunikace rozesílá do médií zjednodušené verze reality, které zlehčují situaci,“ uvedla rozčarovaná moderátorka. „Nekoupili jsme si party hotel. Chtěli jsme rodinný pokoj v resortu, který CK Fischer prezentovala jako klidné místo se zázemím pro děti. Realita byla jiná,“ dodala naštvaně.
Nebyli jediní
Rodina Bittnerové nebyla zdaleka jediná, kdo si na hluk v hotelu stěžoval. „V průběhu pobytu si stěžovaly i rodiny z Německa, Pákistánu a Dánska, které byly podobně zoufalé z hluku. Češi se v hotelu téměř nevyskytovali – proto možná naše stížnost působí jako výjimka. Ve skutečnosti nebyla výjimečná, jen veřejně zazněla jako první,“ uvedla na pravou míru moderátorka.