Jasminu Alagič na Instagramu v současné době sleduje více než 215 tisíc lidí. Vděčit za to může částečně moderování pěvecké soutěže SuperStar, kde se objevila po boku Leoše Mareše (42), částečně účasti v hudební soutěži Tvoja tvár znie povedome, ale především vztahu s kontroverzním rapperem Rytmusem. Popularita s sebou ovšem nese i stinné stránky, a to takzvané „hejty“.

Když Alagič nahrála na svůj profil fotku, kde mlsá jakési arašídové máslo, určitě nečekala, že schytá poměrně dost ošklivé narážky na svůj vzhled. Pravda, tahle fotka zrovna není nejlichotivější, ale uznejte, slova jako „tvůj spodní ret vypadá jako logo Nike“ nebo „její obličej mi připomíná Scary Movie masku“ rozhodně nepotěší. A je i hůř, třeba „baba hnusná, produkt hnusný“, „fuj, tohle ani zdaleka není krása“ či kruté označení „babochlap“. To už hraničí s internetovou šikanou...

Na sociálních sítích přitom nejčastěji brblají fanoušci, kterým se nelíbí neustálé propagování všech možných produktů, od zmrzliny až po boty. Ne vždy je totiž taková reklama označená. S kritikou na takové chování se ale dá počítat, zatímco tohle je rána pod pás…

Všichni však k pohledné moderátorce nebyli tak nepříjemní, v záplavě komentářů se dokonce dalo najít i pár těch, kteří ocenili, že jí to sluší, s vystrčeným jazýčkem je sexy, a přirovnávali ji ke krásné herečce Julii Roberts (51) zamlada. Ostatně posuďte sami, jestli je ta fotka skutečně tak hrozná...

Video
Video se připravuje ...

Jasmina Alagič o románku s Rytmusem: Jsme kamarádi... Adriana Šoltésová, Aleš Brunclík

Fotogalerie
23 fotografií