Talkshow Všechnopárty už patří řadu let mezi vyhledávané zábavné pořady. Sledovanost se pohybuje okolo půldruhého milionu diváků. Velkou roli hraje osobnost moderátora a samozřejmě jeho komunikační strategie. „Je to zvláštní fenomén. Karel Šíp má jedinečný způsob vyptávání. Sám o sobě říká, že ze sebe dělá trošku přihlouplého,“ řekl v rozhlase Ulm. „Samozřejmě všechno ví, ale tváří se přihlouple. Publikum to pak bere, že je vlastně jedním z nich. Někdy si diváci dokonce myslí, že je na tom ještě hůř než oni. A smějí se,“ vysvětluje.

Šípovi na pořadu velmi záleží a hodně věcí si prý zařizuje sám. Vyhledává si zajímavé osobnosti a snaží se o nich najít různé pikantní informace. Toho pak v pořadu využívá. „Co ho zaujme, dokáže šikovně rozvinout,“ vychvaluje ho Ulm.

Šíp moc dobře ví, že není jednoduché každého hosta rozpovídat a nastolit tu správnou atmosféru. „Ne s každým se mi podařilo navázat ten správný kontakt, vést debatu tím správným směrem,“ cituje slova Šípa Aha!. „Nikdy vinu nepřičítám hostům, ale sobě. Jsem tam od toho, abych rozhovor vedl tak, aby se host cítil dobře a divák se nejen bavil, ale také se něco dověděl,“ tvrdí moderátor.

Fotogalerie
18 fotografií