Landovo vystoupení sledovali s vytřeštěnýma očima diváci u televizních obrazovek po celém Česku. Zpěvák si nebral vůbec žádné servítky s nikým ani ničím. „Myšlenka Žita byla udělat velký marketingový tah, zaujmout investory a s velkým budgetem za zády vtrhnout jako filmová figura do světa sportu tak, abychom mohli propagovat značku. Místo filmového plátna bychom měli Eurosport a s filmovou figurou bychom vpadli do světové rallye, do světových oceánů a tak,“ popsal Landa v pořadu Limuzína TV Óčko projekt, kterým poplet i své dlouholeté fanoušky.

Podle Landy byl částečně úspěšný. „Ono to vyšlo. Vidět jsem byl. Lidé mohou pozorovat nějakou změnu, od toho blázna s černým kohoutem, že se to někam hýbe. Bez toho by to byla už nuda. Deska, muzikál, deska, muzikál, skok z mostu nebo já nevím, co by mělo následovat. Byl to nějaký kolotoč, do kterého bylo nutné hodit granát," říká Landa. Přiznal však, že vše nevyšlo tak, jak si přál. Peněz totiž nedostal příliš. „Není důležité, jak dopadnou, ale důležité je to absolvovat, absolvovat tu přípravu a získat to jako zkušenost mentálního kouče,“ uzavřel Landa.

Video
Video se připravuje ...

Landova identita Žito 44 končí! Co s ním bude dál? Vladimír Barák