Dcera Černocké se v minulosti snažila prosadit coby zpěvačka na mateřské v různých pěveckých a talentových soutěžích, ovšem mnozí ji kvůli miminku od kariéry odrazovali.

Proto se s společně s kamarádkou rozhodla upozornit na sebe tím nejkontroverznějším způsobem. Koncertní křest svého nového CD s názvem Laktační psychóza uspořádala v děloze, ve které na zemi leželo krví pokryté embryo dítěte s růžovou pupeční šňůrou.

Ta vedla přes celé jeviště, které bylo coby imitace placenty pokryto nahnědlým plyšovým kobercem. Stěny byly zakryty růžovými plachtami a v koutě ležel jakýsi neforemně naplněný pytel, který měl představovat právě embryo dítěte. Obří model byl obarvený červenou barvou a měl domalované oči.

Více než propagace mateřství spojené s hudbou tato doslova laktační psychóza působila jako kampaň proti potratům.

Stejně šokující jsou i texty jejich písní. Ty vyděsily i samotnou Petru Černockou. „Zpočátku jsem byla zděšena. Když jsem to slyšela, tak jsem se lekla, protože jsem stará konzervativní dáma, ale už u druhé sloky jsem se smála,“ popisuje herečka píseň Vylitá.

Jako každá matka nakonec svou dceru v její tvorbě podpořila a s Vaculíkovou si do konce v písni Vylitá zazpívala. Na mejdanu pak kolem embrya skotačila a před fotografy s ním ochotně pózovala. Inu, proti gustu žádný dišputát.

Fotogalerie
7 fotografií