Sedadla zející prázdnotou na ni čekala například v Jihlavě. Tam měla vystupovat 28. července v městském amfiteátru, ale koncert raději zrušila. „V předprodeji se na její vystoupení prodalo pouze 88 vstupenek,“ sdělil zklamaně pořadatel tamějšího koncertu Jihlavským listům.

Podobně nízká návštěvnost byla i na koncertu v Plzni. Přišlo pouze něco málo přes 100 lidí. Přitom amfiteátr má kapacitu 3000 návštěvníků. Třetí nevyvedený koncert byl v Rokycanech, kam se dostavilo jenom 62 platících diváků. Co se stalo? Že by už záře jedné z našich nejslavnějších zpěvaček pohasla?

Vysoké vstupné, málo plakátů

Manažer zpěvačky Martin Michal má jasnou odpověď. „Do Rokycan přišlo asi tři čtvrtě sálu, ale bylo to proto, že pořadatel nezajistil dostatečnou reklamu. Místo dvou set plakátů vyvěsil pouze čtyřicet a navíc ve městě, kde je obrovská nezaměstnanost, nasadil vstupné 990 Kč, což je nerozum.“

Svoje vysvětlení má Martin Michal i pro zrušení a přeložení koncertu v jihlavském amfiteátru, kde se prodalo jen 88 lístků. „Pořadatel nasadil reklamu čtrnáct dní před vystoupením v době dovolených, což je naprosto nedostačující. Nesouhlasil jsem s tím a domluvil jsem se s ním, že musíme koncert přeložit.“

Kde je zakopaný pes?

Pořadatelé by byli sami proti sobě, kdyby nezařídili dostatečnou reklamu. Vždyť oni sami mají zájem na tom, aby přišlo co nejvíce lidí. A i když dostatek lidí nepřijde, Helena Vondráčková stejně dostane svůj obvyklý honorář. Martin Michal však vyvrací, že by bylo turné neúspěšné. „Například na Slovensku v Muráni bylo 7000 lidí.“ Jenže Muráň leží na úplném východu Slovenska. Že by budoucnost Heleny Vondráčkové byla právě tam?

Nezbývá tedy, než aby Helena Vondráčková doufala, že pořadatelé následujících koncertů vyvěsí plakáty včas. Pokud je to jediný zakopaný pes v nízké návštěvnosti, pak Helenu Vondráčkovou další prázdné sály určitě čekat nebudou.

Fotogalerie
5 fotografií