Společná pomoc ohroženým dětem se již potřetí stala hlavním tématem a posláním úspěšné charitativní kampaně s názvem „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“. Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN zahájila tuto kampaň v roce 2009 u příležitosti oslav 15. výročí svého působení na českém trhu. Od pondělí 19. do soboty 24. září 2011 čekalo na zákazníky ve všech 111 prodejnách sítě drogerií a parfumerií ROSSMANN 280 vybraných produktů běžné drogerie označených symbolem úsměvu. Celá částka zakoupených takto označených výrobků byla započítána do výsledného výtěžku, který Nadaci Naše dítě použije na pomoc handicapovaným a novorozeným dětem se zdravotními komplikacemi při porodu.

Konkrétně na podporu pěti denních stacionářů s asistentskou péčí o postižené děti. Vybrán byl denní stacionář AKORD v Praze, Denní stacionář Alvalída v Liberci, Stacionář v Jihlavě, Občanské sdružení Lipka v Prostějově, Dětský klíč v Šumperku. Dále budou z výtěžku zakoupeny resuscitační sady, které pomáhají novorozencům při komplikovaných porodech. Získá je například nemocnice v České Lípě, Teplicích, Jindřichově Hradci, Kolíně, Kladně, Uherském Hradišti, Prostějově, Třebíči, Praze (FN Královské Vinohrady) nebo Žatci. Pro Dětskou nemocnici FN Brno bude z výtěžku kampaně pořízen transportní inkubátor k převozu novorozenců a pro novorozenecké oddělení Thomayerovy nemocnice v Praze zakoupen přístroj na detekci závažného poporodního postižení mozku dětí. Dále bude Nadace Naše dítě hradit výcvik asistenčních psů, řešit individuální potřeby handicapovaných dětí a pomáhat dalším ohroženým dětem v těžkých životních situacích.
Charitativní kampaň „5. 000 000 Kč pro dětský úsměv“ také letos podpořila řada známých nákupem běžné drogerie označené symbolem úsměvu. Darovat dětem úsměv přišla moderátorka Ivana Gottová, moderátorka a herečka Mahulena Bočanová, herci a moderátoři Roman Vojtek s Petrem Vondráčkem. „Jsme nadšení, vážíme si zájmu všech našich zákazníků, zaměstnanců a partnerů, kteří se na charitativní kampani podíleli, a neotočili se zády k potřebám zdravotně znevýhodněných dětí. Za uplynulé tři roky, kdy pořádáme charitativní kampaň 5.000.000 Kč pro dětský úsměv, jsme pomohli celkovou sumou 21.584.603 Kč. Jsme rádi, že můžeme pomáhat a darovat dětem úsměv. Kampani se věnujeme s velkým zaujetím a těší nás, že naše snaha má opakovaně úspěch,“ říká František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN