Česká Miss 2010 Jitka Válková (19)

Vysněné léto: „Ráda cestuju po Česku, moc by se mi líbilo s přítelem Mirkem Ciprem jezdit na kole, stanovat nebo bydlet v chatce, chodit na túry, navštěvovat pozoruhodné hrady a zámky a adrenalin vyplavit třeba v lanovém parku. Uvidíme, možná se mi to splní už letos.“

Jitka Válková
Autor: Blesk, Dana Kolářová

Nezapomenutelné léto: „Byli jsme s rodiči na Vranovské přehradě a v pěti letech jsem se ztratila. Zatímco já se celý den potulovala a hrála si, vystrašení rodiče zalarmovali policii. Když jsem se pak sama vrátila, vůbec jsem nechápala, proč jsou tak rozčílení a proč dostávám na zadek. Teprve později jsem pochopila, jaký strach si prožili.“

Božské míry: 89-62-87

NÁZOR STYLISTY: „Sytě růžová barva velmi dobře kontrastuje s Jitčinou snědou pokožkou. Zdobené košíčky poutají pozornost, jsou proto vhodné pro slečny a ženy se střední velikostí prsou."

Modelka Hana Mašlíková (29)

Vysněné léto: „Klidně bych jela na opuštěný ostrov. Po mé účasti v soutěži Trosečník si jsem jista, že bych přežila. Pro větší komfort bych si ale na toto místo vzala kromě zapalovače i pár konzerv a také přítele a rodinu – mám na ně málo času a takhle

Hana Mašlíková
Autor: Dana Kolářová
bych jim to vynahradila. No, snad by to nepovažovali za trest.“

Nezapomenutelné léto: „V červnu 2007 jsem podstoupila plastiku prsou, takže jsem měla opravdu parné léto. Musela jsem nosit speciální podprsenku, která novému dekoltu dávala tvar a byla totálně asexuální a nemožná. Takže žádná tílečka, bikiny a podobně. Jen jsem se pařila v tričku ke krku a nesměla do vody.“

Božské míry: 91-62-90

NÁZOR STYLISTY „Bílé plavky jednoduchého střihu zvýrazňují poprsí. Jednobarevný vzor lépe vynikne na opáleném těle, a i když je Hanka blondýna, je tmavší typ. Bílou barvu bych nevolil na začátek letní sezony, kdy ještě nejste opálení.“

Česká Miss World 2011 DENISA DOMANSKÁ (19)

Denisa Domanská

Autor: Dana Kolářová

Vysněné léto: „Perfektní léto bych strávila na lodi s partou skvělých přátel. Cestovala bych, potápěla se a zastavovala v různých přístavech. A pokud bych v některém narazila na Brada Pitta, na břehu bych ho stát nenechala. Ale musel by se trochu oholit.“

Nezapomenutelné léto: „Jsem z vesnice, takže jsem trávila jako malá léto u babiček a prababiček. Byla to taková farma zvířat, měli jsme také sad s meruňkami a dost času jsem trávila jejich česáním. Byla jsem pak nacpaná k prasknutí. Jinak ideální léto je každé, protože nemusím do školy.“

Božské míry: 88-61-90

NÁZOR STYLISTY „Denisa, která má menší prsa, nejlépe vynikne ve vzorovaných barevných plavkách. Opticky prsa zvětší, hodí se k mladistvému vzhledu.“

Miss ČR 2005 LUCIE KRÁLOVÁ (29)

Lucie Králová

Autor: Dana Kolářová

Vysněné léto: „S dětmi Ríšou, Robíkem, Jessikou a přítelem Jirkou Šlégrem někde v teple. Nechám je běhat nahaté, vezmu hodně pití, jídla a opalovacího krému. Na místě až tolik nezáleží. Klidně vydržím v létě na chalupě a budeme stavět v lese domky z mechu. Stejně tak by se mi líbilo i v hotelu, který má bazén a atrakce pro tu moji smečku.“

Nezapomenutelné léto: „Ve dvanácti letech jsem trávila měsíc na chatě. Byla nás velká parta – rodina, kamarádi a pubertální výrostci. Spali jsem pod širákem i v chatce a na kolech projeli celou Šumavu.“

Božské míry: 95-65-93

NÁZOR STYLISTY „Květinový vzor odbourá pozornost od Lucčina velkého dekoltu. Střih je klasický jako obyčejná podprsenka a ona má tak jistotu, že vše zůstane na svém místě.“

Video
Video se připravuje ...

Focení krasavic v pražské botanické zahradě pro plavkový speciál 2011 Jan Jedlička, hudba: Yellow

Modelka Zuzana Rosáková Jaddai (32)

Zuzana Rosáková Jeddai
Autor: Dana Kolářová

Vysněné léto: „Snad se mi splní už letos. Pojedu se svými psy – mám dva zlaté retrívry na výcvikový tábor. Budu spát pod stanem, chodit na cvičák a plavat. Takže, kdyby mě někdo sháněl, budu u Mlékojed s asi dvaceti psími nadšenci a jejich šampiony.“

Nezapomenutelné léto: „S manželem jsme si udělali dovolenou v Mexiku. Hotel byl příjemný, jídlo skvělé, sluníčko svítilo. Zkrátka pohoda. Jenže po pár dnech propukla mexická chřipka a turisté začali rychle odjíždět. Po týdnu, kdy v hotelu zůstala jen hrstka nejodvážnějších a naše mobily už byly přeplněné vystrašenými zprávami našich blízkých, jsme to zabalili i my. Když jsem se vrátila do Česka, šla jsem hned na infekční oddělení do Nemocnice Na Bulovce. Naštěstí jsem byla v pořádku.“

Božské míry: 86-61-90

NÁZOR STYLISTY „Plavky bez ramínek se dobře hodí k hubené postavě. Díky tomuto střihu podprsenky se Zuzce zvýrazní poprsí a vyzdvihne krásná štíhlá postava.“

Česká Miss Earth 2011 ŠÁRKA COJOCAROVÁ (22)

Sarka Cojocarová
Autor: Dana Kolářová

Vysněné léto „Okouzlila by mě plavba kolem světa s pohledným mužem – třeba se ještě nějaký v dohledné doběnajde. Podívala bych se na Nový Zéland, Bali, Madagaskar a vydržela bych to určitě nejen celé léto, ale i celý rok. Jak se znám, zkusila bych něco dobrodružného – například si zaplavat se žralokem.“

Nezapomenutelné léto „V šestnácti jsem se vydala za prací do Itálie. S kamarádkami jsme chodily pařit do místních restaurací do Hollywoodu a Casablanky. Nejvíc peněz jsem ale utratila za oblečení. Pomalu jsem ani neměla na svačinu a pití. Ale stálo to za to.“

Božské míry: 91-62-94

NÁZOR STYLISTY „Šárka má vysportovanou postavu, takže jí sluší plavky jakéhokoliv střihu. Štíhlé dívky se nemusí bát hodně výrazných a lesklých barev.“

Exotická kráska z Libérie MELODY (19)

Melody
Autor: Dana Kolářová

Vysněné léto: „To bych si představovala na Sahaře v poušti, na samotě a nejlépe sama. Vyzkoušela bych si, co jsem schopná zvládnout. Přes den tam jsou šílená vedra a v noci zase zima. Bydlela bych ve stanu a stavěla hrady z písku. Jako dítě jsem byla o tohle ochuzená, tak bych si to vynahradila.“

Nezapomenutelné léto: „Bylo mi patnáct a s rodiči jsem měla letět na Miami Beach. Bohužel jsem si na letišti odskočila a poté si spletla letadlo a ocitla se v New Yorku. Netušila jsem, co budu dělat, měla jsem u sebe jen doklady, nic víc. Žádné peníze, žádný mobil. Najednou ke mně přišel neznámý člověk a řekl, že je kamarád mojí maminky. Ze začátku jsem se ho dost bála, ale máma mě po telefonu uklidnila. Zůstala jsem u něj dva dny, než jsem se vrátila zpátky k rodičům.“

Božské míry: 88-63-90

NÁZOR STYLISTY „U Melody to byla jasná volba. Výrazné plavky se vzory jí tvoří krásný kontrast k tmavé barvě pleti a vytváří dokonalý pohled pro oko.“

Česká Miss 2007 LILIAN SARAH FISHEROVÁ (27)

Lilian Sarah Fisherová
Autor: Dana Kolářová

Vysněné léto: „Určitě bych si udělala cestu kolem světa. Procestovala Francouzskou Polynésii, Austrálii, Afriku... Rok by byl ideální. Bydlela bych v bungalovech, u místních domorodců. Luxusní hotely mě nezajímají. Snad jen občas, abych se mohla někde pořádně vysprchovat a zase bych pokračovala s batohem na zádech bahnem, pouští i pralesem.“

Nezapomenutelné léto: „Nikdy mi nezmizí z paměti léto, kdy jsem se dostala na svou vysněnou baletníškolu v Monaku. Strávila jsem tam pět měsíců, prala se s jazykem a myslela, že to nepřežiju. Byl to neuvěřitelný dril a dřina. Škola byla jako klášter, v osm hodin byla večerka a svět se pro studenty uzavřel. Jednou se vydaly holky ven a myslely si, že jim to projde. Neprošlo, hned druhý den balily kufry.“

Božské míry: 85-63-89

NÁZOR STYLISTY „Výrazné růžové plavky podtrhují Lilianin exotický vzhled. Kontrast černých vlasů a růžové, která nikdy neomrzí, je tak dokonalý.“

Dívka léta Blesku 2010 JANA TŮMOVÁ (24)

Jana Tůmová
Autor: Dana Kolářová

Vysněné léto: „To prožívám teď. Dodělala jsem státnice na ekonomické škole, získala titul a prázdniny můžu mít tak dlouho, jak budu chtít. Čeká mě dovolená v Bulharsku se sestrou a také přehlídka spodního prádla, na tu se hodně těším.“

Nezapomenutelné léto: „Se sestrou jsem byla loni v létě prvně v Bulharsku a byl to neuvěřitelný velký mejdan. Každý večer jsme trávily v jiné hospodě, chodily na diskotéky a domů se vracely ve čtyři ráno. Bulharští kluci tedy nic moc, naštěstí to zachraňovali ti čeští. Tahle dovolená měla jedinou chybu – zatímco ostatní se domů vrátili bronzově opálení, my přijely bílé jak stěna.“

Božské míry: 84-62-92

NÁZOR STYLISTY „Jana je hodně hubená a plavky s vodorovným pruhem zvětší prsa a zvýrazní postavu.“

RADY STYLISTY DUŠANA BEBČÁKA

BUJNÉ POPRSÍ: „Pořizujte si hlavně kvalitní a dobře padnoucí podprsenku. Vyvarujte se vycpávek a různých push-up efektů. Volte klasické střihy bez zbytečných zdobení.“

VĚTŠÍ ZADEČEK: „Dobře vám padnou plavky s vyšším sedem. Stáhnou a zakryjí drobné nedostatky a pěkně vytvarují pozadí. Rozhodně si nepořizujte bikinky nebo tanga.“

NEZPEVNĚNÉ BŘÍŠKO: „Dají se pořídit jednodílné plavky se zdobným vykrojením, které opticky zeštíhlují postavu. Trendy jsou i plavky typu – tankiny. Kdy horní díl plavek vypadá jako prodloužený top.“