Rezidenci, která byla centrem umělecké scény LA v sedmdesátých a osmdesátých letech minulého století, původně navrhl architekt Frank Gehry pro sběratele umění Edwarda Jannse a jeho ženu. Novou podobu domu dal ateliér Dan Brunn Architecture. Sídlo s rozlohou 1097 m2 sice prošlo radikální proměnou, ale dodnes zahrnuje designové podněty od Gehryho.
Celé první patro domu bylo vybouráno, aby vytvořilo otevřený plán, který pojme pracoviště a výstavní prostory pro majitele. Zbytek interiéru je uspořádán kolem velkého obdélníkového světlíku. Architekt přidal nová okna, která přinášejí přirozené světlo do kuchyně a obytných prostor. Vytvořil také novou dynamickou schodišťovou stěnu z betonu a ořechového dřeva.
Interiéry slouží jako proměnlivá galerie pro umělecká díla. Obdélníkový světlík (jediný architektonický detail z původního Gehryho plánu) zůstal základním konstrukčním prvkem. Brunn jej vybavil elastickou tkaninou a instaloval barevná LED světla. Ve večerních hodinách se atmosféra prostoru mění prostřednictvím hry barev.
Minimální vybavení definuje místnosti v rámci otevřeného plánu, poskytuje pohodlné sezení a umožňuje umění zůstat v centru pozornosti. Koberec vymezuje prostor pro konverzaci. Vybaven je italskou pohovkou s integrovanými policemi a dvěma černými a hnědými koženými sedačkami od Jeana Prouvého z roku 1930. Dřevěný konferenční stolek je vyroben na zakázku speciálně pro tento prostor.