Místo, aby šéfové zjednali nápravu, rozpoutali teror. Několik telefonistek už se údajně zhroutilo. Články o callcentru šmejdů se Blesk zjevně Becku trefil do citlivého místa. „Celou dobu se snaží zjistit, kdo z nás je s Bleskem v kontaktu. Podezírají už skoro každého, nikdo nikomu nevěří,“ řekla telefonistka, kterou označujeme jako Martinu.
Mezi zaměstnankyněmi callcentra zavládl strach. Všechny se bojí, že právě na ně padne podezření a přijdou o práci. „Běžně nám odposlouchávají služební telefony. Několik holek už ty praktiky nevydrželo a zůstalo doma kvůli psychickým problémům. Bojíme se chodit do práce, nevíme, co nás tam zase bude čekat,“ popsala.
Naháněč
Podmínky v Beckhäuserově callcentru byly tvrdé i předtím. „Nejdříve šéfoval Chris Wenke, ale prý byl moc málo přísný. Místo něho k nám přišel jeho otec Stefan Wenke, který je schopný nás celý den upřeně pozorovat, po celou dobu nejí, jen vypije asi deset kafí. Všechny z něj máme hrůzu,“ dodala Martina. Vyjádření vedení firmy Beck se bohužel získat nepodařilo. Zatímco se totiž v callcentru telefony netrhnou, šéf firmy Beck Europe Josef Bárta svůj telefon nezvedá.