Tržby nicméně zaostaly za očekáváním analytiků. Ti je v průzkumu pro agenturu Thomson Reuters odhadovali ve výši 18,4 miliardy eur. Značky Opel a Vauxhall, které firma převzala loni v létě, se na výsledku podílely 4,84 miliardami eur. Tržby vozů Peugeot, DS a Citroën se zvýšily o 13,3 procenta, vozů těchto značek se prodalo o 6,6 procenta více.
V Německu čelí management PSA kritice, že se mu nedaří sanovat továrny Opelu. PSA si dala za úkol snížit jeho tamější výrobní náklady a vrátit Opel k zisku do roku 2020. Za tím účelem chce v zemi do stejného roku propustit 3700 zaměstnanců.
Díky převzetí Opelu a jím vlastněné britské značky Vauxhall se PSA stala druhým největším automobilovým koncernem v Evropě za německým konkurentem Volkswagen. Firma má výrobní aktivity i v České republice, kde společně s japonskou Toyotou provozuje kolínskou automobilku TPCA.