Monitora nyní nabízí nejen samotný monitoring médií, ale také jeho měření a analýzu, díky níž mohou firmy lépe komunikovat s veřejností. "Díky monitoringu nové generace, který média nejen monitoruje, ale i měří a analyzuje, jsme během dvou let získali stovky klientů a zásadní podíl na trhu. Akvizicí monitorovacích služeb od společnosti Media Tenor urychlíme náš růst a zároveň dodáme klientům výrazně lepší službu za výhodnějších podmínek," uvedl výkonný ředitel Monitory Tomáš Berger.

V rámci akvizice dojde k převodu klientů na novou platformu a integraci části týmu Media Tenor do struktury Monitora Media. Technologický rozvoj produktu povede tým programátorů v čele s Michalem Danilákem, který dříve pracoval například ve společnosti Facebook.

Zákaznické projekty a výstupy sjednocené pod Monitora Media získají nejen stovky nových zdrojů, ale také řadu nových funkcí, personalizované reporty, sledování zásahu na sociálních sítích i pokročilý systém upozornění. Ten například umí vyhodnotit televizní a radiový vstup nejen na základě klíčového slova, ale také pomocí analýzy hlasu.

Společnost Monitora Media vznikla v roce 2015. Její služby využívají stovky firem, mezi něž patří Transparency International, AVAST, CzechInvest, TPCA, CBRE, hlavní město Praha nebo ministerstvo dopravy.