Nejoblíbenějšími modely byly i v loňském roce Yaris, Auris, crossover Toyota C-HR, SUV RAV4 a také nejprodávanější vůz světa, Toyota Corolla. Více než polovina zákazníků Toyoty C-HR a přes 80 procent nových majitelů RAV4 se přitom rozhodlo pro jejich hybridní variantu.
"Automobilový trh v Česku měl podle prognózy vloni vzrůst o 11 procent, realitou byla však pouhá čtyři procenta. I přesto jsme dokázali prodeje navýšit o 46 procent. Jedním z důvodů stále vyšší oblíbenosti vozů Toyota je, kromě vysoké spolehlivosti a tradiční kvality, jistě také i čím dál větší obliba hybridních modelů. Spolu se značkou Lexus jsme prodali přes 80 procent všech hybridů na českém trhu," uvedl ředitel Toyoty pro ČR Martin Peleška.
Stoupající trend prodejů potvrzují i výsledky z letošního ledna, kdy počet uzavřených smluv u značky Toyota meziročně vzrostl o 44 procent na 806 zákaznických objednávek. Toyota tak hned v prvním měsíci nového roku dosáhla sedmého místa v podílu na trhu.