Celkově se příjmy světové maloobchodní jedničky meziročně zvýšily o 4,2 procenta na 123,18 miliardy dolarů (2,67 bilionu Kč), zatímco analytici očekávali 121 miliard. Provozní zisk společnosti klesl o 6,9 procenta na 4,76 miliardy dolarů.

V amerických obchodech otevřených nejméně jeden rok se bez vlivu prodeje pohonných hmot tržby zvýšily o 2,7 procenta, zatímco analytici podle průzkumu společnosti Consensus Metrix očekávali podstatně nižších 1,7 procenta. Online prodeje stouply o celých 50 procent po růstu o 60 procent v předchozím čtvrtletí. I tak v Wal-Mart v tomto směru překonal konkurenci, stejně jako plánovaných 40 procent.

Řetězec Wal-Mart zvýšil výhled letošního zisku, za celý rok by se čistý zisk na akcii měl zvýšit na 4,38 až 4,46 dolaru, zatímco dřívější odhad zněl 4,30 až 4,40 dolaru.

Zákazníky se snaží přilákat vysokými slevami i rozšiřováním obchodní sítě a online služeb. Od září, kdy společnost koupila online prodejce Jet.com za více než tři miliardy dolarů, vykročila za dalšími akvizicemi. Převzala menší firmy jako Bonobos a ModCloth a další hledá. V pondělí ohlásila webové partnerství s obchodním domem Lord & Taylor. Počet položek prodávaných přes internet meziročně ztrojnásobila na více než 60 milionů.