Šturm se zaměří na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy, ale také růst značky zánovních vozů Mototechna. "Geografická rozlehlost od Česka, Slovenska, Polska až po Maďarsko, komplexnost tří nezávislých značek, Mototechny, AAA AUTO a Auto Diskont, výrazná důležitost finančních služeb a v neposlední řadě nutnost podporovat síť desítek poboček, dělá z marketingové strategie velmi komplexní výzvu," uvedl.

Nové šéf marketingu dříve řídil projekty uvedení produktů na trh nebo také spuštění různých internetových služeb. Před svým nástupem do AAA působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny a posléze řídil marketing společnosti Home Credit v České republice a na Slovensku. Pracoval také na vedoucích pozicích ve společnostech Stratosféra a Inzertmedia.

AAA Auto je největším středoevropským obchodníkem s ojetými vozy. Společnost letos oslavuje 25. výročí svého vzniku. Ročně prodá přes 70.000 ojetých vozů a během září se chystá přivítat dvoumiliontého zákazníka.

jsa rot