Chládek uvedl, že největší český srovnávač přepravních služeb Zaslat.cz dokončil akvizici dvojky v daném segmentu trhu. "Jedná se o další krok v posílení postavení společnosti a potvrzení našeho stabilního růstu. Jsme rádi, že současnou dvojku na trhu internetových přepravců můžeme přibrat do rodiny," uvedl ředitel Zaslat.cz Miroslav Michalko.

Značky se však nespojí a obě služby budou působit pod svým názvem. "Využijeme vzájemných synergií a díky možnosti vybrat to nejlepší z obou firem budeme umět rozdílné klientele vždy nabídnout ideální službu na míru. Velmi si ceníme práce lidí v ChytrýBalík.cz, a proto také chceme zachovat jejich současná pracovní místa. Naopak jim dodáme naše technologická know-how a silné zázemí," uvedl Michalko.

Služba Zaslat.cz loni dosáhla tržeb 12,8 milionu Kč. Letos plánuje tržby přes 40 milionů. V budoucnu se více zaměří na firemní zákazníky z řad podnikatelů a e-shopů. "Plánujeme také pokračovat v rozšiřování nabídky exportních zásilek do zahraničí včetně několika dalších zásadních novinek. Nevylučujeme ani spojení s větším investorem," řekl Michalko.

Značku ChytrýBalík.cz chce naopak orientovat především na lokální přepravní trh s důrazem na jednoduchost, proklientský přístup a výhodnou cenu pro běžné zákazníky.

Firma Zaslat.cz nabízí podle Chládka služby těch nejlepších přepravních firem na jednom místě a za nejnižší ceny. "S více než 74.000 odeslanými zásilkami za rok 2016 je jedničkou mezi tuzemskými internetovými přepravními službami. Firma působí na českém internetu od půli roku 2014. Běžným zákazníkům i podnikatelům vedle výhodných cen nabízí také komplexní služby pro posílání všech druhů zásilek po České republice a Evropě od expresních dopisů až po balíky o hmotnosti 50 kilogramů. Zajišťuje i přepravu nadrozměrných zásilek do hmotnosti 3000 kg," dodal.