Síť poraden Naturhouse má kořeny ve Španělsku. Po osmi letech působení na českém trhu má téměř sto poboček, jen loni jich přibylo 25. Přidaná hodnota konceptu tkví v osobním dietetickém poradenství zdarma, dlouhodobé práci s klientem a vytváření osobních vztahů.

Na druhém místě se umístila česká franšízová pobočka celosvětové realitní sítě Century 21. Třetí místo zaujal slovenský gastronomický řetězec Mr. Kebab, který nově expanduje do Česka.

"Jsme rádi, že ve finále soutěže Franchisa roku, která si klade za cíl zviditelnění franšízingu a představení kvalitních franšízových konceptů, se o titul utkaly nejen silné, na českém trhu již známe koncepty, ale i nové či méně známé," uvedla tajemnice České asociace franchisingu Klára Opletalová.

O titul se letos utkalo osm franšízových značek, které z devatenácti přihlášených postoupily do druhého finálového kola. Porotci při hodnocení a osobních rozhovorech posuzovali nejen hospodářské výsledky uvedených sítí, ale také zejména jejich příběh.

mdk mal