Hlavní problém českého trhu vidí Čapek v nízkých pojistných částkách Čechů na životní pojištění. Ty by měly podle odborníků odpovídat tří až pětinásobku ročního příjmu. Zatímco Evropané utrácejí za pojištění života průměrně okolo čtyř procent hrubého domácího produktu, Češi 1,6 procenta. "Prostor pro růst je v Česku obrovský. Hůře než my jsou na tom se svými 1,3 procenta už jen Poláci a Slováci," upozornil Čapek.

Pozitivně Čapek vnímá návrat pojišťovnictví k finančnímu zajištění pro případ nenadálých životních situací. "Musíme si přestat hrát na investiční domy a vrátit se k tomu, co dělá pojišťovnu pojišťovnou. Naší specializací je krytí rizik," uvedl. "Na to se nyní chceme zaměřit," dodal.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění.

NN Group poskytuje služby 15 milionům klientů v 18 zemích. Zaměřuje se na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích poskytuje i bankovní a další finanční služby.