V TPCA pracuje bezmála 3000 lidí, průměrný plat v dělnických profesích je zhruba 30.600 korun. Vyrábí se zde už druhá generace vozů Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1. "Jsme rádi, že jsme i v roce, kdy jsme oslavili deset let existence naší továrny, pokračovali v růstu nastartovaném v roce 2014 zahájením výroby nových modelů všech našich tří značek," uvedl prezident TPCA Kenta Koide. Japonsko-francouzská automobilka plánuje v prvním pololetí tohoto roku přijmout asi 100 až 150 nových zaměstnanců do výroby. Zároveň ale chce v letech 2015 až 2017 uspořit až 30 procent nákladů.

Největším trhem TPCA zůstala Velká Británie, kde firma prodala téměř 28 procent svých vozů. Druhým největším trhem byla Francie, třetím Itálie. "Třicet procent vozů vyrobených v TPCA v roce 2015 bylo vybaveno řízením na pravé straně, což je o téměř tři procenta více oproti předchozímu roku. Stoupl i počet automobilů s automatickou převodovkou, a to na 28.230 aut, což je 13 procent z celkového počtu," uvedl Hovorka. Nejoblíbenější barvou mezi zákazníky byla bílá, dalšími v pořadí byly červená nebo metalická černá a stříbrná. Většina vyrobených aut měla pod kapotou úsporný motor 1,0 litru, pětidveřová varianta převládala nad třídveřovou.

Nejvíce šel loni na odbyt model Toyota Aygo, za ním následoval Peugeot 108 a pak Citroën C1. V této kategorii malých vozů byl loni v ČR největší zájem o model Škoda Citigo, prodalo se 3557 vozů. TPCA dodala v roce 2015 českým zákazníkům 292 vozů Toyota Aygo, 114 vozů Citroën C1 a 110 vozů Peugeot 108. Mezi další konkurenty kolínských aut patří například Volkswagen Up! nebo Hyundai i10.

Automobilka Hyundai v Nošovicích na Frýdecko-Místecku vyrobila loni 342.200 automobilů, meziročně o 11,3 procenta více. Původní plán pro rok 2015 byl 330.000 aut, letos chce automobilka vyrobit 350.000 vozů.