Prvenství v dílčím hodnocení dosáhla Air Bank především kvůli tomu, že její pobočky mohou klienti navštěvovat i v sobotu a v neděli. Banka ale má jen 26 poboček. Na druhém místě je s odstupem tří hodin ING Bank. Třetí Equa bank je pozadu o téměř dvacet hodin týdně.
Nejvýraznější omezení průzkum zaznamenal u Zuno Bank a Equa bank, kde se průměrná týdenní otevírací doba snížila o 16, respektive 12 hodin. U šesti bank se průměrná týdenní otevírací doba poboček prodloužila, ale ne výrazně.
Co se týče počtu poboček, je na vrcholu Era Poštovní spořitelna s více než 3000 pobočkami po celém Česku. Banka poskytuje své služby také na pobočce České pošty. Na druhém místě je České spořitelna se 644 pobočkami a třetí je Komerční banka se zhruba 400 poboček. V průběhu roku rozšířilo šest bankovních domů síť svých poboček, a to v průměru o více než tři pobočky. Stejný počet bank množství poboček zredukoval. Nejvýrazněji Expobank, která uzavřela deset poboček.
Počet bankomatů na území ČR se výrazné nezměnil. Letos to je 5432 bankomatů proti loňským 5635. Nejpočetnější síť bankomatů má Česká spořitelna s počtem něco málo přes 1300. Československá obchodní banka a Era Poštovní spořitelna shodně nabízejí pro výběr 908 vlastních bankomatů. Na opačném konci žebříčku jsou banky, které nemají žádné vlastní bankomaty. Patří sem třeba Equa bank, Expobank CZ, mBank a Zuno Bank. Některé z nich nabízí nulový poplatek za výběr ze všech existujících bankomatů.
Za zvednutí telefonu operátorem si nechává zaplatit šest bank. Pouze jedna z nich, Zuno Bank, ale nabízí nepřetržitý provoz a garantuje, že hlasová služba bude klientům k dispozici kteroukoliv denní i noční hodinu. Operátoři dalších pěti bank jsou k zastižení 40 hodin týdně. Na 11 z 21 hodnocených bankovních institucí má telefonní infolinku bezplatnou. Pouze u čtyř bank je ale operátor k dispozici nonstop. Jsou to Česká spořitelna, Československá obchodní banka, Raiffeisenbank a Wüstenrot hypoteční banka.