Verze s označením Plus bude mít o 70 koní vyšší výkon než standardní R8. Z nuly na 100 km/h zrychlí za 3,2 vteřiny a na 200 km/h pod deset vteřin. Jeho základ tvoří atmosférický desetiválec o objemu 5,2 litru se sedmistupňovou elektronicky ovládanou převodovkou a pohonem všech kol quattro.

"Audi je symbolem automobilové dynamiky, což v největší míře platí pro náš nový vysokovýkonný sportovní vůz Audi R8, který je ve všech oblastech techniky extrémně blízko světu závodních vozů. Je to nejvýkonnější, nejrychlejší a nejostřejší sériově vyráběné Audi všech dob," uvedl šéf technického vývoje Audi Ulrich Hackenberg.

Zájemci o nejvýkonnější Audi si budou muset přichystat nejméně 4,9 milionu korun. To je částka na úrovni zhruba ceny Ferrari 458 nebo Porsche 911 Turbo.