„Škoda plánuje výrobu laciného rodinného sedanu,“ prohlásil Jung. Továrna potřebuje čelit prodejnímu úspěchuDacie Logan, kterou vyrábí Renault.
Jung v Berlíně prozradil, že nová škodovka bude stát deset až dvanáct tisíc eur (asi 260 – 300 tisíc korun) a bude uvedena na trh do dvou až tří let. Dá se čekat, že česká cena bude o něco nižší. Chystaná škodovácká novinka má stát o něco výš než logan, který startuje v Německu s cenovkou 7300 eur (190 tisíc korun, v ČR je o 10 tisíc levnější). Podle neoficiálních informací má laciná škodovka spadat velikostí mezi octavii a fabii, komponenty si vypůjčí od obou. „Bude mít slabší motory, jinou výbavu. Chceme mu dát atraktivní cenu, stejně jako má Octavia Tour. Design bude úplně nový,“ poodhalil Jung některé detaily už v půlce září pro MF DNES. Spekuluje se také o jménu nové škodovky – z historie si možná novinka vypůjčí jméno Popular. Jung zdůraznil, že Škoda chce vyrábět atraktivní nová auta pro zákazníky z nižších příjmových skupin.

Škoda Auto minulý týden oznámila, že zisk za prvních devět měsíců letošního roku jí klesl o 68 procent na 2,81 miliardy korun. Objem prodaných vozů se meziročně snížil o pět procent na 504 625 kusů, nicméně v samotném třetím čtvrtletí se odbyt o 6,5 procenta zvýšil.