"Dnešní doba je taková spotřební, ale lidé už začínají cítit potřebu něco emocionálně prožívat. A hudba nás v tomto ovlivňuje. Myslím, že ambientní hudba bude za nějakých dvacet let úplně normální v každé domácnosti, kde si ji každý bude muset pustit, aby vůbec přežil," řekl ČTK Sedloň.
Koncertní série Music Infinity nabízí již několik let muziku na okraji hudebního spektra, která vychází z pocitu meditace. Nejčastěji v různých stylech propojuje elektronickou a akustickou hudbu na pomezí vážné hudby i jazzu.
Festival Spectacular, který propojuje současnou elektronickou, ambientní a experimentální hudbu s multimédii, projekcemi nebo vizuálním uměním, dnes v Paláci Akropolis zahájí sólové vizuálně-pohybovému představení W Memorabilia (Phaedra's Laboratory) tanečního souboru RootLessRoot Company, ve kterém vystoupí řecká performerka Linda Kapetaneaová, zakladatelka a ženská polovina tohoto uskupení.
Festival se dále uskuteční v Centru současného umění DOX, Chrámu U Salvátora, Paláci Akropolis, Cross Clubu, kině Světozor a Biu Oko. Hlavní hvězdou Festivalu Spectaculare bude 5. února na dvou koncertech v nezvyklém prostředí Planetária Praha norský elektronický mág Geir Jenssen vystupující pod jménem Biosphere. Dále vystoupí například Poppy Ackroydová, Chantal Acdaová, Quentin Sirjacq, Throwing Snow, Brandt Brauer Frick a řada dalších.Program doplní workshopy s některými umělci, tvořivý workshop pro děti a projekce hudebních filmů. Více informací se nachází na www.spectaculare.cz,
První ročník festivalu Punkt Meets Music Infinity do České republiky přenese koncept úspěšné norské přehlídky Punkt. Během jednoho večera na pódiu zazní naživo jak původní skladba, tak i poté její živý remix. V roli "původních" hudebníků se během čtyř večerů prvního ročníku představí například norské legendy jazzové hudby Nils Petter Molvaer či Jan Bang, z ČR například Clarinet Factory, Orchestr Berg, Irena a Vojtěch Havlovi a další. Naživo je pak před diváky zremixují například Erik Honoré, Fennesz, Floex a také Jan Bang.
"Jako posluchači jsme navyklí vnímat hudbu jako něco, co se nám nabízí jako hotové - ať už prostřednictvím nahrávky nebo koncertu, na němž kapela hraje předem napsané a nazkoušené písně. Zkuste si ale představit, že jste součástí vzrušujícího procesu, v němž hudba přímo vzniká před vašima očima ze setkání hudebníků," podotkl dramaturg Sedloň.