Podle místostarosty má akce příznivý celorepublikový i mezinárodní ohlas. Vítají ji také místní podnikatelé, kterým se díky festivalu zvýší zisky. "Návštěvníci jsou tady ubytovaní, seznamují se s Kutnou Horou a je zvýšený zájem o služby místních restaurací," podotkl Franc.
Některé předchozí ročníky pořádané v pivovaru provázely stížnosti lidí z okolí na hluk. Podle France je to už ale minulostí, loni se prý potíže neobjevovaly. "Myslím, že se loni podařilo problémy odstranit. Nezaznamenali jsme žádné stížnosti," dodal místostarosta.
Creepy Teepee si podle pořadatelů zakládá na neformální atmosféře, duchu téměř komunitní solidarity a přirozené prostupnosti mezi diváky a účinkujícími. Poprvé se festival konal v létě 2009 jako součást GASKartfestu, organizovaného Galerií Středočeského kraje (GASK). Po personálních změnách v GASK na jaře 2011 se festival přestěhoval do nevyužívaného pivovaru vlastněného městem, který opustila společnost Heineken.