Mezi nejlépe hodnocenými se umístily práce od agentury Ogilvy & Mather, která bodovala dvakrát ve dvou kategoriích, a to s reklamou na aplikaci k olympijským hrám pro Český rozhlas a s prací LGBTAvatars pro festival Prague Pride. Tato propagační akce měla umožnit najít si prostřednictvím webu svého avatara, tedy člověka, který v pražském průvodu homosexuálů a leseb bude zastupovat lidi z Východu a sdílet s nimi fotky, videa nebo vzkazy.
Za práci pro Budvar zlato získala agentura Kaspen/Jung von Matt, a to hned ve třech kategoriích. Reklamu na tmavý ležák v ní doprovodila sloganem Pro chvíle, kdy není co slavit. Další oceněnou agenturou byla Scholz&Friends Prague/Playground za tištěnou reklamu k festivalu rychlosti v britském Goodwoodu.
Český Art Directors Club byl založen v roce 1993 s cílem zasazovat se o růst kreativní úrovně komerční komunikace a podporovat vzájemné předávání zkušeností, profesního vzdělávání i etického standardu kreativních pracovníků v oboru komunikace.
V aktuálním ročníku Creative Awards, dříve známé jako Louskáček, se rozšířily kategorie a upravila struktura porot tak, aby lépe odrážela jednotlivé reklamní odvětví. Do soutěže se přihlásilo zhruba 250 soutěžních prací.
vju mal