Prostory autosalonu Volkswagen pro osobní a užitkové vozy budou nejen rozšířeny, ale rovněž modernizovány podle zásad modulárního konceptu. Ve druhé polovině minulého roku firma podle tohoto konceptu dokončila přestavby prodejních míst Volkswagen ve svých provozovnách v Plzni, Brně, v Praze na Proseku a v Českých Budějovicích.
Kromě architektonických změn je cílem modernizace prodejní a servisní sítě značky VW zvýšení standardu péče o klienty. V prostředí vytvářeném neutrální a funkční architekturou má vystupovat přirozeně do popředí nabízený produkt a značka.
Společnost Porsche Inter Auto CZ je největším prodejcem vozů Volkswagen, Audi, Seat, Škoda a importérem a prodejcem značky Porsche v České republice. Ročně prodá více než 12.000 nových a 4000 ojetých automobilů. V deseti pobočkách zaměstnává celkem 900 zaměstnanců.
jsa mal