V samotné Evropě se odbyt automobilky Porsche zvýšil o 45 procent a v Číně dokonce o 76 procent. Ve Spojených státech však mírně klesl, a to kvůli stávkám v některých přístavech a nepříznivému počasí, píše DPA.

Automobilka předpokládá, že její prodej ve zbytku roku podpoří další rozšiřování nabídky. Upozornila, že její nové modely 911 GT3 RS a Cayman GT4 vzbudily minulý týden při své světové premiéře na ženevském autosalonu velký zájem.

V celém loňském roce zvýšila automobilka Porsche prodej o 17 procent na rekordních 189.849 vozů. V lednu uvedla, že v letošním roce její odbyt pravděpodobně vzroste na minimálně 200.000 vozů. Firma by tak splnila svůj dlouhodobý prodejní cíl o tři roky dříve, než původně předpokládala.

Porsche je stejně jako česká Škoda Auto součástí největší evropské automobilky Volkswagen. Ta se do roku 2018 hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.