Vozidla by měla získat zcela nový interiér, nově čalouněná sedadla a wc s uzavřeným systémem. Vybaveny by podle ČD měly být LCD displeji pro informování cestujících a zásuvkami pro napájení drobné elektroniky. Změnou by měly projít i dveře, které budou nově ovládány elektronicky a budou za jízdy blokovány proti otevření.

Patrové vozy řady bmto , které by měly být rekonstruovány a které v současnosti jezdí především na lince z Prahy do Čerčan, byly vyrobené v roce 1976 vagónkou v saském Zhořelci. Celkem těchto vozidel provozují ČD 32. Kromě pražské příměstské dopravy jezdí mimo jiné na Vysočině.

Nahradit by měly pětici pantografů, které České dráhy využívají na příměstských linkách z Prahy do Kralup a z Roztok do Libně. Jedna souprava slouží jako záložní, uvedl mluvčí drah Šťáhlavský. Na zbytku příměstských linek je už nahradily soupravy City Elefant.