Beran se na obchodních pozicích na mediálním trhu pohybuje téměř 20 let. Media Club, který prodává reklamu televize Prima, Barrandova a nově například i Óčka, vedl skoro dva roky. Předtím 16 let pracoval na různých obchodních pozicích ve skupině Lagardére Active CZ, kterou opouštěl jako ředitel mediazastupitelství Regie Radio Music (RRM). "Nabídka, která přišla od obou společností, které stojí za Radiohouse, nepotřebovala dlouhého zvažování. Jde o vizionářské spojení, které je velkou manažerskou a obchodní výzvou," uvedl Beran v tiskové zprávě.
Ředitelem agenturního prodeje firmy bude Karel Friml, který řídí národní prodej mediazastupitelství Marketing Media Services ze skupiny Media Bohemia. Obchodní tým budou dále podporovat vedoucí marketingové útvary obou mediálních skupin, tedy pod vedením Petra Uchytila za Lagardére Active CZ a Pavla Lupjana za Media Marketing Services.
Radiohouse se dle výsledků měření poslechovosti Radio Projektu stává největším rádiovým mediazastupitelstvím se zásahem tří čtvrtin posluchačů. Společnost bude zastupovat přes 60 rádií. Vznikla jako reakce na uplynulé majetkové změny na mediálním trhu a masivní nástup nových médií, především internetu.