Firma podle generální ředitelky Karolíny Topolové roste již 48 měsíců v řadě, přičemž hlavním tahounem úspěchu je Česká republika. "Vysoký podíl na razantním růstu zde i na Slovensku mělo zavedení nového úvěrového produktu na nákup vozu s nula procentním RPSN, který jsme v součinnosti s našimi partnery začali postupně zprostředkovávat již od začátku roku," uvedla.
V Rusku AAA prodala v dubnu nejvíce vozů od otevření pobočky v roce 2011 a v nově otevřeném centru v Maďarsku to bylo ještě před oficiálním květnovým zahájením 158 aut. "Věříme, že díky tomuto tempu růstu ještě před koncem roku překročíme měsíční objem prodeje 6000 vozů," dodala Topolová s tím, že celoroční cíl je prodat 62.000 aut.
Průměrná cena prodávaného vozu je v současné době 177.000 korun a vzrostla tak proti předchozímu čtvrtletí. "Dařilo se i značce zánovních vozů Mototechna, která za první čtyři měsíce letošního roku prodala 2200 vozů, což představuje meziroční růst o 230 procent. Nejprodávanějšími značkami v AAA byly Škoda, VW a Ford.
Skupina AAA Auto působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 33 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence již obsloužila přes 1,4 milionu zákazníků.
jsa mal