Značku Mototechna firma oživila na podzim 2012, kdy pod ní začala prodávat zánovní vozy staré maximálně dva roky s nájezdem do 30.000 km. "Hlavním impulsem k vytvoření značky Mototechna Premium byly neustále rostoucí prodeje luxusních vozů, které se meziročně zvýšily o více než polovinu. Tyto vozy se staly žádanými u majitelů firem, podnikatelů, ale i u náročnější soukromé klientely," uvedla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.
Podle Topolové ztrácejí luxusní vozy během prvního roku nebo dvou až 40 procent ceny. Jejich míra opotřebení přitom bývá nižší, než u běžných vozidel.
Jedním z prodávaných vozů v Mototechně Premium bude i elektromobil Tesla S, který je na tuzemském trhu ojetin v jediném exempláři. Jeho cenu dosud bazar nestanovil. Zároveň firma rozšíří počet dobíjecích stanic pro elektromobily ve svých pobočkách z jedné na deset v první fázi.
Mototechna Premium bude nabízet například Nissan GT-R, Porsche Panamera a Cayenne, Audi A8, Range Rover Evoque, Lexus GS nebo Mercedes SLK.
AAA Auto působí na trhu 22 let. Loni prodala 56.648 aut. Skupina letos otevře v Česku nové pobočky v Mladé Boleslavi a ve Znojmě a zvýší tak jejich celkový počet ve čtyřech zemích na nejméně 35.
jsa mal