Hladký má za sebou dvacetileté zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy, za svou práci získal řadu mezinárodních ocenění. "Věřím, že pod jeho vedením se tento časopis bude dál rozvíjet jako nejuznávanější zdroj informací i inspirace v oblasti marketingu, reklamy i médií. Nejde přitom jen o jeho papírovou podobu, ale také web, sociální sítě či eventy," uvedl ředitel redakcí vydavatelství Economia Vladimír Piskáček.

Sochor se chce do budoucna zaměřit především na oblast odborných konferencí a oborového vzdělávání. "Děkuji mu za konsolidaci magazínu Marketing & Media v loňském roce, díky které si tento odborný titul udržel pozici lídra trhu," poznamenal Piskáček.

Hladký působil začátkem devadesátých let jako novinář v denících Smena a Práca i týdeníku Mosty a od roku 1994 pracuje v reklamě. Ve slovenské reklamní agentuře Vaculik Advertising (dnes Made By Vaculik), kde pracoval v letech 1996 až 2010, se podílel na přípravě reklamních kampaní pro řadu významných klientů, v roce 2004 se stal v agentuře kreativním ředitelem. V letech 2005 až 2007 byl viceprezidentem ADC Slovakia, profesního sdružení kreativních pracovníků v reklamě. V roce 2011 stál spolu s Lucií Tarbajovskou u zrodu Brand Academy. Od roku 2012 působil jako reklamní konzultant v Mačinga & Hladký.

Economia je největším vydavatelem ekonomického a odborného tisku v zemi. Vydává deník Hospodářské noviny, týdeníky Ekonom a Respekt, dále provozuje zpravodajský server iHNed.cz a vydává několik odborných titulů. Dceřiná společnost Centrum Holdings provozuje on-line tituly Aktuálně.cz a Deník Insider. Skupina Economia zároveň vlastní přední freemailové portály Centrum.cz a Volný.cz. Majitelem skupiny je Zdeněk Bakala.

vju mal