Prezentaci v dějišti olympiády již ohlásila mladoboleslavská Škoda Auto, která loni oslavila dvacetileté olympijské partnerství a v Rusku vystoupí jako součást koncernu Volkswagen. "Na zimních olympijských hrách v Soči se Škoda bude prezentovat přímo v rámci Olympijského parku, kde budeme mít velký stánek spolu s ostatními značkami skupiny Volkswagen. Na stánku zároveň poskytneme zázemí pro olympijské studio České televize," uvedl Tomáš Kubík z automobilky, která organizačnímu výboru zimních her zároveň poskytne na dobu konání olympiády víc než 500 vozů Škoda.

Další z generálních partnerů, Plzeňský Prazdroj, už v rámci příprav na blížící se olympiádu do ruského města vyslal přes 13.000 piv v sudech a plechovkách. "Pro sportovce a další návštěvníky olympiády, kteří budou chtít ochutnat čepovaný ležák Pilsner Urquell přímo v Soči, bude k dispozici olympijská hospoda Plzeňského Prazdroje," sdělila Kateřina Krásová, mluvčí pivovarské společnosti, jež je partnerem Českého olympijského týmu od roku 2002. Prazdroj chystá i řadu doprovodných akcí zacílených na příznivce olympijského týmu, které se mají konat ve vybraných restauracích a maloobchodech.

Příležitostí pro prezentaci partnerů olympijského týmu bude i park určený domácím fanouškům v Praze na Letné. Takzvanou Energy zónu, kde si návštěvníci mohou například dobít telefony, zde hodlá vybudovat ČEZ, jehož partnerství s olympijským výborem trvá přes deset let. Podle mluvčího Ladislava Kříže se tato podpora pozitivně podepisuje na image firmy. "Je přirozené, že největší česká firma podporuje český národní olympijský tým," poznamenal Kříž, podle kterého tato podpora vyjde ročně na 11 milionů korun.

O finanční výši konkrétně nehovořil poslední z generálních partnerů, jímž je od loňského roku Česká spořitelna. "Spolupráci s Českým olympijským týmem bereme jako klíčový sponzorský projekt a partnerství hodláme využít v celé jeho šíři. Určitě chceme být vidět tak, aby náš vstup do olympijské rodiny zaregistrovali všichni fanoušci našich sportovců," uvedl Marek Pšeničný z tiskové centra. Akcí naplánovanou na dobu konání olympijských her má být například projekt fanouškiáda, který třem nejaktivnějším fanouškům vynese medaile z ryzího zlata v celkové hodnotě milion korun.

Do olympijského dění na Letné se hodlá zapojit i operátor T-Mobile. "Připravili jsme mobilní aplikaci, která bude návštěvníkům parku sloužit mimo jiné jako bezplatná vstupenka, dále pokryjeme Letnou naší nejrychlejší sítí LTE pro posílení datových služeb a v neposlední řadě chystáme pro Olympijský park svou prezentaci s nabídkou řady zábavních aktivit," uvedl za mobilního operátora Lukáš Hrabal. T-Mobile ve vztahu k olympijskému týmu vystupuje v roli takzvaného oficiálního partnera, podobně jako Česká pošta, RWE, Lesy ČR, Alpine PRO, Sazka a Agrofert. Tyto firmy zpravidla neplánují speciální akce nebo kampaně v souvislosti s olympiádou, ale téma sportovní události využijí v rámci zákaznické komunikace. To plánuje například RWE, jež s českými olympioniky spolupracuje od roku 1997 a podle mluvčího Martina Chalupského na jejich podporu za tu dobu věnovala 160 milionů korun.

Žádnou speciální kampaň nechystá ani Sazka, pouze zvýší četnost některých propagačních mediálních sdělení. Sazka, která je na období 2013 - 2016 oficiálním partnerem olympijského týmu a hlavním partnerem České olympijské nadace, zároveň oznámila, že v rámci nových legislativních pravidel odvede část "loterní daně" za rok 2014, tedy minimálně 200 milionů Kč, přímo Českému olympijskému výboru.

Se standardní propagací počítá Agrofert, který do Soči veze reklamní materiály. "Zaměřeny budou na propagaci jak samotného brandu Agrofert, tak i na propagaci značek a výrobků potravinářských podniků ze skupiny Agrofert," uvedl mluvčí Karel Hanzelka. Firma se zúčastní i Olympijského parku na Letné formě prodeje potravinářských výrobků návštěvníkům parku.