Prý jde o šprým jejích kamarádů, kteří si přejí, aby si našla chlapa. To je ale lež! Jde o velký kšeft! Jak se Blesku podařilo zjistit, jedná se o promyšlenou kampaň na muzikál Carmen. „O tom bych musel vědět,“ blamoval včera Blesk Tomáš Matějovský, který má v Hudebním divadle Karlín na starosti reklamu.

Zdroj Blesku hovoří ale jinak: „Tyto billboardy za určitou dobu vystřídají jiné a budou informovat o tom, že jubilejní, nevím kolikátý, návštěvník Carmen vyhraje večeři s Lucií Bílou.“ Slavice prostě tentokrát přistoupila na to, že prodá více než roční samotu. Blesk má totiž k dispozici od čtenáře Blesku i důkaz, jak reklamní fotografi e vznikala. „Nebudu se k tomu vyjadřovat. Je to předčasné,“ řekla pouze Blesku Bílá.

Fotogalerie
1 fotografie