Poznámka:
První kontakt telefonicky PO-PÁ v době od 7:00 - 15:30 hod. nebo e-mailem.
Náplň práce:
- zajištění plynulého chodu recepce
- vítání návštěv, přebírání pošty, telefonická a e-mailová komunikace, administrativní podpora personálního oddělení
- zakládání dokumentů, práce s docházkovým systémem,
- pomoc s přípravou podkladů pro mzdy, komunikace s uchazeči - telefonické domlouvání pohovorů, potvrzování účasti, péče o kandidáty při jejich příchodu, spolupráce na náborových aktivitách
- zveřejňování inzerce, správa pracovních portálů, evidence odpovědí, podíl na interní komunikaci - podpora správy nástěnek, interních oznámení, příprava podkladů k firemním akcím, možná účast na správě firemních sociálních sítí a pomoc s úpravou fotek či jednoduchou grafikou (velkou výhodou),
- další operativní činnosti dle potřeb týmu HR.
Jak si Tě představujeme:
- nemáš problém s komunikací v angličtině (němčina je velké plus!),
- máš příjemné vystupování, jsi komunikativní a přirozeně vstřícný/á, nebojíš se zvednout telefon, zeptat se, zařídit, připomenout, umíš si věci zorganizovat a dotahuješ je do konce, ovládáš práci v MS Office (Word, Excel, PowerPoint), zvládneš se rychle zorientovat v novém prostředí a nezalekneš se různorodé agendy, máš zájem učit se a růst - ideálně jsi čerstvý absolvent / čerstvá absolventka se zájmem o HR, vhodné pro absolventy / absolventky SŠ, nástup možný od srpna 2025.
Nabízíme: náborový příspěvek 15.000 Kč, stabilní a perspektivní zaměstnání, zázemí prosperující společnosti, zaměstnanecké benefity, výuka německého jazyka s lektorkou přímo na pracovišti, možnost zvyšování kvalifikace a profesního růstu, letní akce - Rodinný den CS-CONT, dotované závodní stravování.