Poznámka:
Terénní pracovník: práce v terénním programu v přirozeném prostředí uživatelů návykových látek, zajištění běžného provozu terénního programu, příslušná administrativní činnost
Vedoucí terénních programů: zajištění chodu služby – plánování, koordinace, provozní i odborné vedení, vedení týmu – podpora a rozvoj pracovníků, organizace porad a supervizí, péče o týmovou spolupráci, správa administrativy – evidence výkonů, dokumentace, podklady pro účetní, závěrečné zprávy, spolupráce s vedením organizace, odbornými institucemi a veřejností, řešení provozních záležitosti – nákupy, bezpečný provoz, stížnosti, zodpovídání za kvalitu – naplňování standardů kvality sociálních služeb a odborné způsobilosti, rozvoj služby – návrhy akcí, vytváření sítí podpory, budování partnerství.
POŽADUJEME: VOŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti sociálních a zdravotních služeb (sociální práce, adiktologie a příbuzné obory), pro pozici vedoucího programu požadujeme alespoň 2 roky zkušeností v sociálních službách, orientace v sociálních službách a znalost zákona 108/2006 Sb., Zákon o sociálních službách podmínkou, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost a vyjasněný vztah k drogám a uživatelům drog, komunikativnost, schopnost empatie a navazování kontaktů, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost týmové i samostatné práce, znalost práce na PC, výhodou je předchozí dobrovolnická práce nebo zaměstnanecká praxe v adiktologických či jiných sociálních službách.
NABÍZÍME: zajímavou a různorodou práci, zkrácený pracovní úvazek (celkově 0,7 - 0,5 terénní pracovník a 0,2 vedoucí terénních programů), odpovídající finanční ohodnocení dle platných tabulek, mzda od 28 000 (dle délky praxe v sociálních službách) včetně příplatků za práci ve ztíženém pracovním prostředí a za vedení služby, 25 dnů dovolené, místo výkonu práce: Terénní programy v regionu Vsetín, příspěvek na pracovní obuv/oděv, možnost dalšího odborného vzdělávání, práci pod supervizí a odborným vedením, zázemí zavedené a stabilní neziskové organizace, nástup od 1. 7. 2025 nebo dle domluvy.
PRVNÍ KONTAKT: pouze emailem, ne osobně ani telefonicky. Všem uchazečům se ozveme. Podmínkou pro první kolo výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu na email: vyberko@agarta.cz. AGARTA z. s. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Motivační dopis a životopis zasílejte do 30. 6. 2025.