Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Ústí nad Orlicí
Referent/referentka finančního odboru Městského úřadu Ústí nad Orlicí

Obor:
Odborní asistenti v administrativě
Počet volných míst:
1
Provoz:
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
Vyšší odborné
Doba zaměstnání:
od 1. září 2025 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 29 120 Kč/měsíc 33 220 Kč/měsíc
Poznámka:
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, případně dle dohody CHARAKTERISTIKA - samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví majetku včetně nedokončených investičních akcí evidovaných na účtu 042, vedení evidence HIM v účetnictví na základě záznamů operativní evidence, - podílení se na přípravě rozpočtu, - podílení se na mzdovém účetnictví - provádění dalších účetních a rozpočtových operací, další administrativní práce v rámci náplně finančního odboru. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vyšší odborné vzdělání ekonomického směru, nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - znalosti v oblasti DPH a daně z příjmů, - znalosti v oblasti platů a mzdového účetnictví, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost, - výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu nebo zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků, případně vzdělání, které tuto zkoušku nahrazuje, - vhodné i pro absolventy, které zaškolíme. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 6. 8. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 6/2025 – referent/ka finančního odboru – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 11.8.2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Ing. Petra Brejšová, vedoucí finančního odboru, tel.: 736 472 689, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.
Místo výkonu práce
Město Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, 56201 Ústí nad Orlicí
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC