Poznámka:
Vhodné i pro OZZ.
KDO JSME:
" Jsme moderní nadnárodní firma působící v širokém spektru odvětví - automotive, steel či engineering.
" Pracujeme v moderních prostorách kanceláře zasazené v renovovaném komplexu Borovina.
" Staneš se součástí zkušeného týmu, po boku budeš mít seniorní kolegy i Team Leadera.
" Svoboda a volnost - stejně jako naše technologie a procesy, tak i naše firemní kultura jde s dobou - po zapracování úplně v pohodě pracuješ, dle domluvy, vzdáleně.
" Firemní kultura - naše hodnoty jsou provázány s naší prací tj. odvahou, respektem a ambicemi.
" Forma spolupráce - hledáme spolupráci na celý úvazek
" Benefity - 5 týdnů dovolené, home office, flexibilita a svoboda, zvýhodněná síť pro zaměstnance a jejich rodiny, elektronické stravenky, jazykové vzdělávání, nadstandardně vybavené kanceláře s relax room, ovoce, výborná káva a spousta dobrot v kuchyňce, pravidelné i spontánní firemní a týmové akce.
KOHO HLEDÁME:
" Úroveň znalostí: Ideálně pokud již máš nějakou zkušenost s komunikací s dodavatelem
" Min. dosažené vzdělání je SŠ zakončená maturitní zkouškou.
" Ke své práci budeš potřebovat dobrou znalost MS Office - zejména Excelu, pokud máš zkušenosti se SAP, je to velká výhoda.
" Domluvíš se anglicky, němčina je velkou výhodou, nikoliv podmínkou.
" Přestože už za sebou něco máš, tak se chceš pořád učit a makat na sobě,baví tě pracovat v týmu, sdílet své zkušenosti a spolupracovat.
" Rodina je pro nás důležitá, podporujeme flexibilní rozvržení pracovní doby.
CO TĚ ČEKÁ:
" Komunikace s dodavateli a dalšími kolegy napříč společností
" Zajištění hladkého průběhu doručení vzorků od dodavatelů v rámci daného projektu
" Zadávání a správa dat ohledně dodaných vzroků a dílů v programu SAP.
" Administrativní podpora pro další týmy v BENTELER Group.
" Tvorba procesní dokumentace, manuálů.
MŮŽETE SE TĚŠIT NA:
" Otevřenou a podporující firemní kulturu.
" Možnost se dále rozvíjet, růst a profilovat se v rámci našich interních přesunů.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:
Nejprve ti zavoláme a nasdílíme si představy a očekávání obou stran.
1. kolo (45 min) probíhá většinou osobně (pokud jsi zdaleka, potkáme se přes Teams), tady se seznámíš s Team Leaderem týmu a HR. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů. Pokud postoupíš, čeká tě druhé kolo.
2. kolo (45 - 60 min) probíhá většinou online, s vedoucím ze zahraniční pobočky, druhou možností je setkání s našemi manažery, součástí setkání, pokud je osobní je pak meet the team, během kterého nakoukneš pod pokličku oddělení a potkáš se s kolegy. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů.
Během celého procesu výběrového řízení máš možnost zeptat se na cokoliv spojeného s prací, firemní kulturou a pozicí.
Nástup: dle dohody