Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Provodín
Řidič sk. C, E - volná odpoledne a víkendy

Obor:
Řidiči cisternových vozů
Počet volných míst:
2
Provoz:
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
Základní + praktická škola
Doba zaměstnání:
od 1. března 2018 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 25 000 Kč/měsíc 0 Kč/měsíc
Poznámka:
Jaká bude Vaše pracovní náplň? •budete přepravovat velkoobjemové kontejnery •případně budete jezdit s cisternou •budete se účastnit nakládky a vykládky odpadů •budete pečovat o svěřené vozidlo Co od Vás budeme potřebovat? •ŘP sk. C, E •platné psychotesty, profesní průkaz řidiče, kartu řidiče •platné ADR je výhodou ne podmínkou •uživatelská znalost práce s PC •měl byste se dobře orientovat v silničním provozu a měl byste mít už něco najeto •měl by na Vás být spoleh Co Vám můžeme nabídnout? •jistoty - stabilní zaměstnání a pravidelnou výplatu vždy do 15. dne v měsíci •budeme se k Vám chovat férově a narovinu •ihned po nástupu dostanete smlouvu na dobu neurčitou •každý den se budete vracet domů •když budete pracovat přesčas nebo o víkendu, vše dostanete proplaceno •4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna navíc a další zajímavé bonusy •nástup možný od března 2018 Další informace, které by Vás mohly zajímat: •pracovní doba je od 6,00 hod. •mzdu Vám sdělíme po telefonu nebo mailem •benefity, které Vám nabízíme ihned po nástupu: 4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna navíc, stravenky v hodnotě 90,- Kč, akciové programy, firemní akce, firemní soutěže ...
Společnost
SUEZ Využití zdrojů a.s.
IČ: 25638955
Místo výkonu práce
SUEZ Využití zdrojů a.s. - Srní u České Lípy, Srní
Kontakt:
Ing. Tereza Machotová, manažerka náboru zaměstnanců, +420 607 017 686, suez@teamio.eu
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC
VYHLEDAT VÝSLEDKY Načítám
Provodín
Dnes
14 °
Zítra
17 °
Dlouhodobá předpověď

STATISTIKY - Provodín (obec)

Počet obyvatel s trvalým nebo dlouhodobým pobytem
740
Plocha území
1 259  ha
Další statistiky

ÚŘADY

Obec Provodín Provodín, Liberecký kraj, 47167
Další úřady