Poznámka:
olga@synergycosmetic.cz
Hledáme recepční na HPP (36 hodin týdně / 144 hodin měsíčně)
Náplň práce:
•
Obsluha klientů estetické kliniky,
•
Vyřizování objednávek klientů na procedury ve vazbě na volné kabiny, přístroje a pracovníky,
•
Správa klientské databáze v interním programu,
•
Objednávání, evidence skladu produktů a prodej kosmetických produktů,
•
Vyřizování telefonických, mailových objednávek kosmetologických služeb, komunikace s klienty přes sociální sítě,
•
Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů,
Požadujeme:
•
Optimismus, komunikativnost a příjemné vystupování.
•
Zájem o zdrávi, krásu a kosmetiku,
•
Velmi dobrá znalost češtiny a ruštiny podmínkou. Znalost angličtiny výhodou.
•
Znalost práce na počítači,
•
Pečlivost, zodpovědnost a chuť učit se novým věcem,
Nabízíme:
•
Práce v příjemném prostředí v centru Prahy,
•
Zaškolení pro prodej francouzských kosmetických produktů a nabízených služeb,
•
Motivující finanční ohodnocení (základ + provize z prodeje produktů a služeb),
•
Zaměstnanecké slevy na veškerá kosmetologická ošetření a kosmetické produkty v salonu,
Nastup ihned.
Zaměstnanecké výhody
Zaměstnanecké slevy na veškerá ošetření a kosmetické produkty na klinice