Poznámka:
Vyhrazeno pro OZP.
Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný ihned. Koordinace a podpora administrativních procesů; Zajištění chodu kanceláře a podpora obchodního oddělení; Tisk a komplementace výkresové dokumentace; Evidence dokumentů.
Požadujeme: Proaktivní přístup k zadaným úkolům; Flexibilitu; Dobré komunikační schopnosti a pozitivní přístup; Samostatnost, spolehlivost, přesnost a pečlivost; Systematický a logický přístup; znalost NJ nebo AJ vítána; Řidičský průkaz skupiny B; Znalost práce s Microsoft Office
Zaměstnanecké výhody:
Nabízíme: Zodpovědnou a rozmanitou práci; 5 týdnů dovolené, firemní akce, příspěvek na stravování; Sehraný pracovní kolektiv složený z pozitivně naladěných kolegů.
Práce na HPP nebo možnost zkrácené pracovní doby dle dohody.
Kontakt emailem nebo telefonicky.